Pages

გაკვეთილის გეგმა

ნინო ბაღაშვილი ,პ/ნ 35001040350
საგანი-ფრანგული ენა
სწავლების საფეხური/კლასი :საფეხური IIსაბაზო,კლასი მე-8
მოსწავლეთა რაოდენობა:15
თემა:       კერძები,   მენიუ
მიზანი:მოსწავლეს განუვითარდეს მოსმენისა და ზეპირმეტყველების უნარ-ჩვევები არსებულ თემასთან დაკავშირებით.
შეძლოს დიალოგის შინაარსის გაგება .მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში ზეპირად და წერილობით(გაამდიდროს ლექსიკური მარაგი კერძებთან დაკავშირებით,შეძლოს დაწეროს საყვარელი კერძის რეცეპტი)

უცხ.ს. II.23. შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა
უცხ.ს. II.26. მოსწავლეს შეუძლია მეტყველებისას გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივი ლექსიკური და გრამატიკული ფორმები.
საყვარელი კერძის რეცეპტის შექმნა
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
1







2
ვესალმები მთელ კლასს,ვაგვარებ საორგანიზაციო საკითხებს.
Bonjour comment allez –vous les enfants?
E.repond.

გონებრივი იერიში
Ce matin j’ ai pris du lait avec des biscuits et vous qu’est-ce que vous avez pris?
E.----
Pr. Ou dejeunez-vous?
E-----
Quel repas vous preferez?
Pr. Maintenant on ecoute le dialogue dont  le sujet vous connaissez déjà par les images.
c


დიალოგის მოსმენა-გაგება
პირველი მოსმენის შემდეგ ვსვავშეკითხვებს,მაგალითად:სად ხდება მოქმედება,რამდენიპერსონაჟია ამ დიალოგში,ჩამოთვლილთაგან რომელი ნაცნობი კერძები გესმით.


.მეორე მოსმენის შემდეგ ისმენენ და იმეორებენ წინადადებებს
.კითხულობენ დიალოგს სახელმძღვანელოში
სრულდება სავარჯიშო:სწორია--მცდარი.
Exercice oral
Pauline et Nicolas dejeunent chez eux        V.                   F.
Pauline a une faim de loup
3.Nicolas ne trouve rien ni les verres ni le pain.
4.Nicolas ne prend pas une salade de tomate.   
5.Pauline  aime une glace.
6.La serveuse nettoie la table.
J’ explique les mots nouveaux: En face de toi- par gesticulation, Etre en train de je donne determination autrement ,  faire la queue –donne dans une phrase. Je l’explique en francais. Cherchez et trouvez la traduction des mots; carafe, plateau dans le cahier d’exercices de Bien Joue
Pr. Maintenant selon le sense completez les phrases par les mots nouveaux. Travaillez en groupe.
1gr. La serveuse apporte une---qui est remplie par l’eau froide.
2gr. Devant la boulangerie il y a beaucoup de monde..et nous ----. Pour acheter les croissants. 3gr.  Nous sommes ---------- choisir  le repas.


ვაძლევ კონკრეტულ ინსტრუქციას ჯგუფებმა წარმოადგინონ სიტაცია,მაგ:1.რესტორანში კლიენტი-მიმტანი,2.ორი მეგობარი არჩევს მენიუს,3.ორი მეგობარი გეგმავს სად წავიდნენ სადილად(კაფე,სწრაფი კვების ობიექტი-რესტორანი)





საშინაო დავალება,დაწერონ საყვარელი კერძის მომზადების წესი.

ვერბალური ახსნა



კითხვა-პასუხი




კითხვა -პასუხი








ვერბალური და არავერბალური მეთოდები (მიმიკა,ინტონაცია,
ჟესტიკულაცია)
ვერბალური ახსნა





























პრეზენტაცია
















პრეზენტაცია
მთელი კლასი



ინდივიდუალური




მთელი კლასი








ინდივიდუალური
















ჯგუფური მუშაობა

















ჯგუფური მუშაობა


























მაგნიტაფონი







აუდიო ჩანაწერი














სახელმძღვანელო B.J.2 Unite 5


















პრეზენტაცია(თაბახის ფურცელი,კალამი)














ფურცლები,
1წთ




5წთ



1.30წთ








2.30წთ












4წთ

4წთ



8წთ









4წთ





3წთ














10წთ








2წთ


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მოსწავლემ მოისმინოს,წაიკითხოს და გაიგოს აუდიო ჩანაწერი,  მონაწილეობა მიიღოს  ინტერაქციაში,ზეპირად და წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი.
შეფასება:განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება

ჯგუფური მუშაობის შეფასების კრიტერიუმები: მენიუ ,კერძის რეცეპტი

შეფასების კრიტერიუმები

                           ქულები
I-ჯგუფი
II-ჯგუფი
III-ჯგუფი
IV-ჯგუფი
პასუხობს თემის სათაურს 4ქ




გამოყენებისა და ანალიზის უნარი 3ქ




ჯგუფური მუშაობის უნარი 1ქ




პრეზენტაციის უნარი 2ქ


























საშინაო დავალების განმავითარებელი შეფასების კრიტერიუმები:
1.      საკითხი პასუხობს თემას
2.      საუბრობს გარკვევით,ბგერებიკარგია,ინტონაცია,ბგერები,მახვილი,რიტმისწორეა


პასუხობს თემის სათაურს აფორმებს შესაბამისად
წარმატებულად
კარგად
საჭიროებს განვითარებას
ვერ აკეთებს
საუბრობს გარკვევით,ბგერებიკარგია,ინტონაცია,ბგერები,მახვილი,რიტმისწორეა




მეტყველებს თანმიმდევრობით,წინადადებებს ლოგიკურად უკავშირებს ერთმანეთს




იყენებს შესწავლილ  ლექსიკურ და გრამატიკულ ფორმებს არსებულ თემასთან დაკავშირებით





         ჩატარებული    გაკვეთილის   რეფლექსია
 ვფიქრობ ჩავატარე შედეგზე ორიენტირებული გაკვეთილი. მიზნის მისაღწევად დაგეგმილი აქტივობები თანმიმდევრულად გამოვიყენე. ჩემი აზრით გაკვეთილი დადებითად წარიმართა. გეგმით განსაზღვრული შედეგი მიღწეულია.  საგაკვეთილო პროცესში გამოვიყენე მოსმენის , კითხვის ,  ზეპირმეტყველებისა და ლაპარაკის მიმართულებები  . შესაბამისი სავარჯიშოების ჩართულობით. მოსწავლეთა უმეტესობა ჩართული იყო საგაკვეთილო პროცესში. მაგრამ უჭირთ სიმულაციური სიტუაციების შექმნა და ზეპირმეტყველება.  სხვა დროს ამ მიმართულებით გავაუმჯობესებდი მუშაობას  სხვადასხვა აქტივობების დამატებით.   ასევე უჭირთ არტიკულაცია, .მიმიკებისა და ჟესტების ენა.  სამოქმედო გეგმა არ შემიცვლია გაკბეთილის მიმდინარე

1 comment: